Wednesday, February 9, 2011

Three-Peat

Image and video hosting by TinyPic

For the third time this new year we have a snow day in the Dallas area. Last week our snow day lasted all week! The thespian and I have made and eaten red velvet cupcakes,a new quiche recipe and various soups, stews and other savory homemade concoctions. We have internet surfed and shopped. We have schlepped around all day in our assorted cold weather jammies and played every board game ever created by Milton Brothers. Enough is enough. If Spring doesn't get here soon the Goodyear blimp won't have anything on me!







13 comments:

Cathy~Mille Fleur said...

Oh Lisa...I am sooooo over it! We have done all of the same things trying to keep ourselves entertained! COME ON SPRING!

Marydon said...

Ahhh, Lisa! My kind of winter days! Can we come visit>? You like Yahtzee? Chuckle!

Happy Valentine's ~
TTFN ~
Marydon

GIVEAWAY ends 2/11

Rita said...

Ha! I love it! What a fun time you must have had during all the snow. Our kids live in that area and are snowed in again today! I'm with you on Spring getting here! Come on Spring!!!

Janette@Janette's Sage said...

Right there with you...oh, I made more Valentine cookies...and if we keep having snow I am going to be the size of a barn!!! Yea! high temps for the weekend. Three times is enough...last week was long, but we enjoyed it...my simple pleasure

Tracy said...

Lisa, it looks like this up coming week will be like Spring...Yeah!!! Maybe the snow and ice is over!?! Have a great day!
Tracy

red.neck chic said...

I hear ya! I've about had enough already!!!

;-D robelyn
(and I want some cupcakes!!!)

Tisabelle said...

I feel your pain. I gained about 5 pounds during our snow week last month. It skipped us last night, thank goodness! Glad you are doing well otherwise!

Melissa Miller said...

Now that was funny. *Smiles*
Stay warm! ~Melissa ;)

Liz said...

LOL! I hear ya! We are supposed to have a beautiful weekend.....then the next "high pressure" storm is supposed to come through.... UGH! What is up?! I thought it was Global WARMING????? :)

~Liz

Stacey said...

Our 9th snow day tomorrow!! We may never end this school year. I fear my clothes will not fit very soon.

cindy said...

LOL! yep, same here. Sooooo very hard to stay no carb when every fiber in your being is screaming for cornbread and stew. :) And gah...I am soooooo tired of the cold and snow and stuff.

-c

EFT Manual said...

Hold on tight. Spring will be here soon.

Rawai Guesthouse said...

Red velvet cupcakes and a warm cup of coffee or chocolate will make my cold days better!

Blogging tips